Cerita ceria gundah gendala

Welcome Myspace Comments

Isnin, 20 April 2009

Joging Bersama Keluarga Ku..




TAMAN BOTANIKAL AYER KEROH MELAKA


*dulu selalu lepak kt sini..hurm..*

Orang cakap joging nie bgos untuk kesihatan..betul kan?tapi bagi aku joging macam menambah kan kesakitan jer..ahaha.. *bukan xbiasa buat..biasa oke?!* sbb ape ku ckp mcm tue..mn tak nye..ahad lepas (18/04/2009)..along *dia satu family ler* ,aku,mak,pakcik and zetty..g kt Tamn Botanikal Ayer Keroh Melaka..


*thanks budak amek gmbr..huhu*
6.30am mak dah kejut aku soh bgon! *sebenar'e nk wat pekak2 jer..ngantok seyh!yela hari minggu ku kan xkeje..huhu* ..mak dah siap2 dah ngn pakcik.. *berkobar nak joging gune kasut baru...ehehe..* dalam pukul 7am tue along call..aku plak tgh siap2..mn xdgr..hp bwh bantal..dia ckp aku tdo plak..ahahah...then..mak da g dulu nek moto..pastue selang 2minit macam tu lar..mak gerak..along sampai.. *keluarga biru.ahaha* kt uma...aku ngn zati pun g lar turun kat bawah..then before nk keluar dari taman aku tue..along singgah beli roti canai.. *jeng..jeng..jeng..ini bukan nk joging da nie..nie macam nk piknik jer..ahahah*..


*keluarga biru*
(abg lan,along,bb syazwan,iera and aiman)
Sampai je kt Taman Botanikal tue..aku call mak..nak tye dia kat mn..tp dia xangkat...*memang betul-betul joging ler tue...* aku,ngn along sekeluarga..berjalan lar masok nak pergi kat tempat dinasour..then..bru nk lepak2..mak datang ngn pakcik..*mak dah mandi peluh..bru 1round..* dia nk pusing bwat second round plak..huhu..aku,along.iera and zetty..ikut mak ngn pakcik.. *abg lan ngan aiman layan c bb syazwan..*
ceh! semangat betul kitowang joging..siap test lar benda-benda yang ade kt situ..huhu..dah abes satu round..bru lepak.. *jogin satu round jer.eehe.jnji peluh kuar..*
*see..belengas jer time nie..huhu*
BUT! u must know something!i get pain pagi tue.. *semua!satu family sakit kepala* then the next day..i get sakit perut nad sakit pinggangMyEm0.com..ahahah..xbley blah..pakcik plak yang demam..ahahah..aku rse..nie gara-gara roti canai kot..ahahah...
nie gambar suda joging.
p/s : jangan tiru budaya ini selepas jog..ahahah

*abang lan ngelat!ahaha..xjog pun..perut je lapa..*
*nie lagi besh!ahaha..suka hati je amek daun kt Taman Botanikal tue..ahaha*
*my along (suhana norudin)MyEm0.Com..peace busuk2!*
*ahaha..lepas joging..kite makan!ahahaha..perut da lapar!*
*my lovely nieceMyEm0.com (NUR SHAIRAH MAZLAN) *
*lega dapat makan..ahaha..kakak interframe ea?*
*mum!staedy lar u!ahahah*
*nie pun pic lepas makan gak..*
*MUHAMAD AIMAN SAYZWAN*
*comel kan dak nie*
p/s; aiman,gambar aiman xde kat busu lar..
MyEm0.comnonie.

.Sweet.


3 ulasan:

  1. bestnyer page


    ni kalerful

    owner blog pun cun seyh

    BalasPadam
  2. khairul akmal bin azman?sape eh?huhu..thanks ouh..colourfullar cantek..xnmpk sdey..

    BalasPadam

tQ~