Cerita ceria gundah gendala

Welcome Myspace Comments

Rabu, 25 Mac 2009

crying;090708




LIFE MUST GO ON.

Sakit ouh hati aku.Hurm.Syht doe!you do anything to me but i still can be a strong girl.I'm the type of girl that can be so hurt but still can look at you and smile.The type of girl who is willling to brighten your day even if i cant brighten my own.
Why you do this to me?Fuck! I really hate you. But for a while,aku fikir yang ko xpatut dapat apa yang ko dapat.Sebab ko xpernah nk hargai nya.
Yes!i nanges sebab you.I sakit hati sebab u.Tapi u kena fikir.I bukan nanges sebab i kecewa dengan u.Tp i nanges sebab terkilan dengan perangai u!Shyt!I xkisah you ada or x.Lantak lar but i just remind you.Please take care so much with ur girl.Dont do the same way u do at me.Dont repeat its!IDIOT!
p/s : for someone from someone..ehehe..

4 ulasan:

  1. sabar je la my little sis..
    we must believe in KARMA..wat goes around comes around..

    ada hikmahnyer semua tu..mayb u can be a tougher girl after dis..nk cmne??nonie pilih(cat woman,wonder woman,Spider Woman)hehehe..lawak je..

    nway btul kata khairul akmal (orang di atas)
    life must go on..

    BalasPadam
  2. ahah..oke lar my big sister *big sgt*..ekek..tyme nie tgh skt hati..benci dy suda..

    BalasPadam

tQ~