Cerita ceria gundah gendala

Welcome Myspace Comments

Isnin, 23 Mac 2009

Untuk Kamu.

Photobucket

CINTA YANG AMAT MAHAL TAKRIFNYA

aku xdela pandai sgt bab nie.sebab aku pun sendiri selalu gagal.hurm.tp aku percaya pada jodoh.sape dy jodoh aku.itu la dy.aku terima dy seadanya.dan aku pun berharap sangat dia dapat terima aku seadanya.

Cari la pasangan yang betul-betul boleh menghargai kite.yang boleh..give and take ngn kite.xsalah tue sume kalau kite wat bnda tue.btl x?kebahagian jgak yang kte dpt.

Sedih memang sedih kalau ditinggalkan dan meninggalkan.Sedih sgt.Kalau ditinggalkan tanpa apa-apa kesalahan.lagi lar sedih.kalau meninggalkan atas sbb yang negatif..munkin jalan yang terbaek dari kiite terus dapat benda yang skt.kite berhak utk cipta dan dapat kebahagian kite.

Hahaha.xtaw lar.knpe create this blog.tgh sakit ati.sedey.pun ade.then ade plak kawan2 sekeliling dapat nasib yang sama.

Perempuan dgn laki same jer.Xde beza'a.Perempuan dapat lelaki baek.Xpernah nk hargai.Lelaki dapat perempuan yang baik pun xpernah hargai.Da lepas baru nk mengenang nasib.Kesian kan.Tp ni lar lumrah kehidupan.

Sekejap kat ats.Sekejap lagy kt bwh plak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tQ~