Cerita ceria gundah gendala

Welcome Myspace Comments

Jumaat, 10 April 2009

awesome ^^

YELLOW KEBAYA

actually..aku xsuke pakai kebaya.. *macam balut nangka jer* tapi di sebabkan ade intrview kt BSN..terpaksa lar aku pki kebaya..ahaha..lain kan aku pkai tudung..ayoyo..ade ker plak c mus cakap aku dah mcm cina mualaf.. *siot ko mus* ..alahai..kebaya nie pun bukannya ketat pun.. *longgar gitu* ..aku igt kan nk pakai tudung..tapi akak zira cakap xpayah pakai tudung..kenapa?aku pun xtawu..and ken lar make-up dan pakai baju kebaya. *isk!xkan ler nk tgk tubuh badan kot da ler kebaya nie belahan kainnya smpai ke peha.malu2..*so aku pn xdela pakai tudung dan cepat-cepat make up..
nie da siap solek sume dan da xpakai tudung..sampai sna..mcm shit lah!mls nk cerita..salah kitowg jgak pun ade..hihi *suke hati nk dtg tp resume xhantar lagy..eh!tp kan..ade bdak yg soh ktwg dtg taw!* bia ler..bg ku ad rezeki xkemana pun kan..so bia kn je la..lepas balik dari bank tue.ktwg g LPPKN dan pejabat pos..pastu balik ofiz balik.

nie da lepas balik ofiz..so xde keje..amek lar gambar..lagipun bulan nie akhir aku berda kt sni..wndu nanti kt kak ijah.. *kt am..vijay..mustaqim..xwndu..ahaha* sepah kan meja aku..mcm bz jer..padahal setiap hari layan YM..MYSPACE..ahahah.. *sebab xde keje*

nie kat dalam bilik boss aku..saje jer pinjam bilik jap..ehehe *pinjam jap ea puan* ..xpela kan..da nk blah pun..sdey jer..


mood : sedih + bakal kerinduan :(

status : bye sume org kt DE MWARDAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tQ~