Cerita ceria gundah gendala

Welcome Myspace Comments

Ahad, 12 April 2009

LEISURE ♥



Seharian ku berjalan dgn fmly ku.penat but hapenning giler..patut'e pagi nie aku dgn mak teman adik g pertandingan mewarna kt bukit baru *kt sna xde bukit..* tp samapai je kat sna..xde plak..bukan nk inform awal-awal *sengal!wat penat aku bgon pagy jer.* nie da smpai sna bru ckp postpone tarikh..25hb april 2009 nie..hurm..lastyly,aku call angah..tanya dia kt mn?dia ckp dia nk pergi picnic kt pantai puteri melaka and call lar jgak kak lang aku *maria-nama popular dia..ahaha* aku tye dia nk pergi ke x pantai puteri..then dia ckap husband dia pakai kereta and xde sape nk pegang ank dia yg kecik tue *wah!rindu seyh kt bby tue..lame da xtgk dia..hurm.* then mak suruh pakcik hantar g pantai puteri..so ktwg pun pegi lar sna.. sementara nk tunggu kak ngah n akak ku yg num empat *lydia-nama popular dia..ahaha* aku ngn mak g minum2 dulu..kt pantai puteri tue..aku minum nescafe..mak mesti la ngn air teh suam dia..sbb mak xminum susu..huhu..lagisatu xboleh minum sgt nesface or kopi sbb dia ada migrain *kesian dia klu migrain datang melawat dia..* adik plak makan aiskrim *isk!pagi2 da makan aiskrim tp aku pun tumpang sekaki jgak..ahaha..sdap tue weyh!* pakcik plak..mesti ler kopi.da tue minuman favorite dia..huhu..sambil menunggu tue..kitowang amek lar gmbr..
INILAH MY CUTE STUFF LIL SIS

akak sayang adik taw..bia pon ko tue nakal..kuat menjawab..*padan muke ko slalu kne lempang ngn aku..ahahah*

MY FAVORITE MUMMY.

*she so open minded mum.

*she is beautifull

*memahami

*giler-giler jga..ahahah

IYOU, mum..



dah suda penat amek gambr tue..dorang pun da smpai *agh n kak lydia* kt pantai puteri..best'e..lame da xleisure mcm nie ngn family..hapenning giler lar..agh msak rendang daging..kuah kacang..kek sarang semut..nasi impit n bwak nasi putih skali..buah betik.hihi..kak lydia bawak mihun jer..tp sdap..*aku kalau pedas-pedas nie sdap ler bagi aku* huhu..budak-budak nie plak da xsabar nak mandi..huhu.siap main tanam2 lagy ha..

nie Nur jihan *anak kak ngah* dengan Muhammad Haris *anak kak lydia* dowang tengah korek tanah..nak main taman-taman..dah korek..tp orang laen yg tanam kan diri..ahahah*dorang xsabar nk main air*
Muhammad Iskandar *anak kak ngah* dan Muhammad Hanif *ank kak ngah jugak..ank dia ade 3org jer*..dowg ler yg amek tempat yg da dikorek tue..ahaha..xdalam mn pun..budak2..xlarat nk korek dalam-dalam..ahahah..kelakar jer tgk dorang nie.....yang anip nie garang sgt..boleh harap lar orang'e..adik-adik dia tkot dgn dia..yang iskandar nie..klu org marah..ketawa..giler kartun..ahaha.faham aku..

Nur Jihan *ank kak ngah* ,
Muhammad Haris *anak kak lydia* ,
Muhammad Danish *ank kak lydia* .

tamat da cerita budak-budak comel nie..skunk aku,mak,agh n kak lydia plak pye turn amek picture..ahahah.mmg lawak sgt!paling lawak mak lar..amek picture ntah mcm mn ntah.ahahha..lawak sgt.korang tgk la gambar-gambar kt bawah nie.hahaha..


yang nie..aku igt kan dahan pokok tue punya la kuat..rupa-rupanya..lembik!ahahah..terjatuh aku ngn agh..ahahah..yang gamabr dia pegang tue dahan tu..patut'e aku ada skali..ahahah..tp da terbangon+tergelak-gelak da..mak ku g candid pic nie..so mmg xdela pic aku yg jatuh dengan dia.ahaha..lastly..amek mcm bese jer..hik hik ^^

ahaha..yang nie lagi lar..aduyai..mak oi!ahahah..mak sangat berat..xlarat nk dukung.ahaha.1st pye gambar tue..mak bru letak kaki kt pinggang aku..ahaha..aku da terjatuh..ahahah..dengan mak skali jatuh..aduyai...pic dy xde plak..ahaha..last skali dapat jgak dukung dy.. *mak!mak kne diet!mak da berat..ahaha*

ahaha..nape pic aku yg mak dukung xde..sape da delete :( sdey jer..huhu..pic melayang..mak nie..sume anak da besa..sume dia nak dukung..ahaha *suke lar tue ko kan ra?* ahaha..akak aku nie jurusolek..dia make up cantik sgt..

ahaha..ade yang lagi kelakar aku rasa..mak amek gmabr..sume xjadi..hilang kepala pun ade..ahaha..cuba la korang tgk nie..

TENGOK!!!!kepala kami hilang!ahahaha..konon'e nk melompat..skali tgk..kepala je hilang..ahahaa..sakit perut ketawa..
yang nie agak nk menjadi..huhu..cumel jer..aku rse..


huhu..dunia saya bersama keluarga tercinta.. *kak long ngn kak lang saya xde..kalau ade..lagi havoc di buat'e..*


for reading oke?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tQ~