Cerita ceria gundah gendala

Welcome Myspace Comments

Isnin, 13 April 2009

Miss Somebody

Isk!salah ker kalau kite rindu kt orang laen?xsalah kan?Tapi tular..aku nie..len sket..kalau aku rindu kat orang tue..mula la..nak menangis setiap malam *macam orang mati laki je..* pastu mula lar..termenung je keje ku..pastue mula la fikir bukan-bukan..pesal lar agk'e nie..benci tol aku..


Aku xtawu kenapa aku mesti nak nanges kalau rindu kat orang tue..huhu..kawan-kawan yang sebilik dengan aku tau lar aku mcm mn..dorang da tgk..and tau cane pangai aku..isk2..mcm tu plak kan..

Hei you!i will miss you..*da rindu da pun..huhu..* ntah ler..pesal hah aku mesti rindu kt ko!pada hal..ku xtawu pun ko rindu ku ker x..ahaha..apa-apa pun..take care of urself..and..ade tyme..nty jpe jgak..Malaysia nie kecik jer..pusing-pusing..lari ke mana pun..jumpa jgak..ingat dengan xingat je..


Hope dapat jumpe u nanti..even u da berdua or bertiga or da berempat or else..as long i know who are you..u still my somebody..


Nah! Teddy Bear nie..amek!untuk awk..eheheh..Hope you happy always there..sampai sekarang i ingat ape yang awak cakap at the last night..




p/s : ko jangan nk perasan!

2 ulasan:

  1. utk adik nonie...

    (57/20)..Ketahuilah, bahwa sesungguhnya kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan suatu yang melalaikan, perhiasan dan bermegah- megah antara kamu serta berbangga-banggaan tentang banyaknya harta dan anak, seperti hujan yang tanam-tanamannya mengagumkan para petani; kemudian tanaman itu menjadi kering dan kamu lihat warnanya kuning kemudian menjadi hancur. Dan di akhirat (nanti) ada azab yang keras dan ampunan dari Allah serta keridhaan-Nya. Dan kehidupan dunia ini tidak lain hanyalah kesenangan yang menipu.

    BalasPadam
  2. untuk abg syed..
    sengal lar ko..^^
    by the way..thanks a lot..

    BalasPadam

tQ~